MEATing 2019

Zapraszamy do obejrzenia relacji video z pierwszej edycji
Kongresu technologów, działów rozwoju i jakości branży mięsnej MEATing 2019,
który odbył się w dniu 11. czerwca 2019 r.

AGROPASJA – POLSAT NEWS

Wypowiedzi uczestników Kongresu

oraz fotorelacji:

foto 1

foto 2

Oto niektóre wypowiedzi uczestników Kongresu MEATing 2019:

Kongres MEATing 2019 to przełom w komunikacji branżowej. Pracując ponad 15 lat w branży czekałam na takie wydarzenie i miejsce, gdzie spotykają się fachowcy branżowi, które otworzy wiele możliwości rozwoju wzajemnych relacji. Mam nadzieję, że jest to początek czegoś wielkiego, odpowiedź na potrzeby małych i średnich firm, które stanowią trzon polskiej gospodarki. Jeszcze raz bardzo dziękuję za to wspaniałe wydarzenie.

Wioletta Wiszniowska-Wąs, PHU ADAM

Pragnę pogratulować całej reakcji „Rzeźnika polskiego”, doskonale i profesjonalnie zorganizowanej konferencji. Podejmowane zagadnienia oraz możliwość wysłuchania i spotkania wielu wartościowych gości, zadowoliła pewnie wszystkich uczestników. Bardzo się cieszę, że mogłem wziąć udział w takim wydarzeniu. Życzę powodzenia w dalszej pracy oraz siły i pomysłów na następną konferencję.

Mateusz Mierzwa, Jeronimo Martins Polska S.A.

Uważam, że wszelkie kongresy i spotkania branżowe są niezbędnym elementem rozwoju każdego przedsiębiorcy, który jest otwarty na nowości, wymagania prawne czy też trendy i preferencje konsumenckie. Na MEATingu tematyka wszystkich prelekcji była bardzo przemyślana i trafna. Zaprosiliście ludzi z wielu dziedzin więc pewnie każdy znalazł interesujące tematy. Nie ukrywam, że skorzystamy z kilku kontaktów nawiązanych w czasie kongresu. To co chciałabym podkreślić, to perfekcyjna organizacja oraz uwaga skierowana na zaproszonych gości. Z reguły podobne przedsięwzięcia kończą się w momencie „zamknięcia drzwi” po ostatnim uczestniku, a wasze zaangażowanie trwa jeszcze długo po, tzn. mailowa informacja i przypomnienie o relacji telewizyjnej, przesłane materiały prelegentów, podziękowania… Zrobiło to na mnie duże wrażenie i za to dziękuję.

Wiesława Biegun, ZPM BIEGUN

Spotkanie branżowe wnoszące bardzo ważne tematy i pytania, z jakimi przedstawiciele branży mięsnej codziennie się zderzają w obecnych trendach. Szczególnie – z czym już się zmierzamy jako producenci, a co jeszcze będziemy potrzebowali w przyszłości zmienić, aby obrać prawidłowy kierunek biznesowy dla najlepszego sukcesu i zadowolenia klienta w kwestii kreatywnej propozycji produktów (opakowania również) nie zapominając jednak, iż mięso wciąż jest jednym z potrzebnych składników diety każdego człowieka.

Wioletta Jaruga, Superdrob

Ważne spotkanie, podczas którego poruszono wiele aktualnych kwestii od sytuacji bieżącej branży mięsnej, przez zdefiniowanie trendów i kierunków obserwowanych na rynku, po wskazanie sposobów budowania silnej pozycji zakładów.(…) Niewątpliwe wartością dodaną tego spotkania była prelekcja o znakowaniu żywności, która rozwiała wiele wątpliwości generowanych przez gąszcz przepisów. Frekwencja podczas Konferencji MEATing to odpowiedź na potrzebę jednoczenia sił producentów, aby stawiać czoła wszelkim przeciwnościom, które piętrzą się przed branżą.

Katarzyna Ćwik, Moguntia

Niezwykle ciekawe zagadnienia, poruszane na kongresie oraz ich różnorodność sprzyjały frekwencji na tym wydarzeniu. W agendzie interesujące tematy mogli znaleźć dla siebie zarówno technolodzy produkcji, handlowcy, jak też kadra menadżerska oraz właściciele przedsiębiorstw mięsnych. Wysokie zainteresowanie ze strony uczestników wydarzenia stworzyło możliwości do wymiany wiedzy i poglądów. Kongres był również świetną okazją do odświeżenia kontaktów z kontrahentami oraz nawiązania nowych relacji.

Grzegorz Rykaczewski, Santander Bank

Uważam iż, kongres technologów, działów rozwoju i jakości branży mięsnej MEATing to kolejna świetna inicjatywa redakcji miesięcznika „Rzeźnik polski”. Całość, zarówno ze strony oprawy „estradowej”, jak i pozostałych aspektów organizacyjnych zasługuje na najwyższą ocenę. Ciekawe bloki tematyczne, możliwość rozmów i integracji branży były nie do przecenienia, dlatego też imprezę oceniam na 5+ i z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę MEATingu.

Marek Kapkowski, Mikster

Nowoczesna formuła spotkania, interesujące bloki tematyczne, debata poruszająca ważne tematy, ciekawi uczestnicy – to wszystko złożyło się na jedno z najciekawszych wydarzeń branżowych, jakim niewątpliwie był Kongres technologów, działów rozwoju i jakości branży mięsnej – MEATing 2019. Gratuluję organizatorom pomysłu i jego perfekcyjnej realizacji. Z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie.

Agnieszka Pala, SALMON HYGIENE POLSKA

Kongres MEATing spełnił w pełni nasze oczekiwania. Dzięki perfekcyjnej organizacji i współpracy z organizatorami, wydarzenie zorganizowane przez redakcję „Rzeźnika polskiego” było doskonałą okazją do licznych spotkań i owocnych rozmów. Merytoryczność i fachowość wystąpień, a także aktualność poruszanych tematów sprawiły, iż nawet tak bardzo intensywny dzień nie przeszkodził w wysłuchaniu z uwagą wszystkich prezentacji. Duże wrażenie na uczestnikach zrobiło także wykorzystanie nowoczesnych technologii przy ocenianiu prezentacji i prelegentów.

Anna Urbańska, AVO WERKE

Powiem krótko, było merytorycznie, fachowo i na temat. Uważam, że formuła kongresu to strzał w dziesiątkę – nie tylko świetny pomysł, ale również realizacja, innowacyjna formuła, nowoczesna oprawa, perfekcyjnie dobrana tematyka, ciekawi ludzie i doskonała debata. Uważam, że idea ta powinna być kontynuowana tak, aby branża mięsna mogła spotykać się co roku. Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę MEATingu.

Barbara Wilczek, Hamilton

Kongres MEATing 2019 to merytoryczna odpowiedź na potrzeby i wyzwania stawiane współczesnej branży mięsnej, a także możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych.

Bartłomiej Milewski, MESSER

Kongres technologów, działów rozwoju i jakości branży mięsnej to przede wszystkim możliwość nawiązywania i rozwijania relacji biznesowych. Dla nas, jako laboratorium badań konsumenckich i analizy żywności była to szansa na przedstawienie pomocnych rozwiązań w prowadzeniu działalności przetwórczej. Podczas prelekcji mówiliśmy o tym, jak prawidłowo przeprowadzona ocena produktów pomoże zaoszczędzić sporo czasu, nerwów i pieniędzy, już na etapie „przed wprowadzeniem na rynek”. Mam nadzieję, że także w przyszłym roku będziemy mogli wziąć czynny udział w tym wydarzeniu.

Ewa Kantarowska, ALS

Jako osoba od wielu lat związana z branżą mięsną uważam, że MEATing 2019 to ważne wydarzenie dla branży mięsnej, a przede wszystkim możliwość spotkania, rozmowy i wymiany doświadczeń dla ekspertów tej branży. Przed naszą branżą w najbliższych latach stoi wiele wyzwań. To dobrze, że w trakcie MEATingu zostały one przedstawione przez prelegentów. Dzięki temu każdy z uczestników mógł odnieść je bezpośrednio do siebie i swoich firm i poddać pod analizę, jak przygotować się na nadchodzące wyzwania i zmiany w branży. Mam nadzieję, że Kongres MEATing na stałe wpisze się w kalendarz wydarzeń branży mięsnej. Czekam z niecierpliwością na kolejną edycję.

Barbara Bisz, Ekspert branży mięsnej w Instytucie Rozwoju Rolnictwa im. Władysława Grabskiego
oraz Kaufland Polska

Był to świetny MEATing, kongres poświęcony przemysłowi mięsnemu, a szczególnie sektorowi przetwórczemu. Wykłady oraz debata ukazały sedno problemów z jakimi boryka się przemysł zarówno na terenie naszego kraju, jak również na arenie europejskiej i światowej. Przedstawiono projekty rozwiązań problemów i przeszkód w drodze do wyjścia polskich produktów mięsnych na rynek światowy. Firmy promujące swoje technologie i rozwiązania dla przemysłu również pokazały ciekawe rozwiązania oraz nowości produktowe. Wszyscy prelegenci wnieśli sporo nowych informacji z różnych zakresów dotyczących branży. Wydarzenie było zorganizowane profesjonalnie i uważam, że należy kontynuować tego typu spotkania w przyszłości.

Jan Koc, SANDIKO Sp. z o.o.

MEATing to nowe wydarzenie dedykowane branży mięsnej i jego pierwsza edycja była, naszym zdaniem, niezwykle ciekawa i profesjonalna. Udział Belgian Meat Office w konferencji to kolejny element strategii budowania pozytywnego wizerunku mięsa z Belgii.

Karolina Szurkało, Belgian Meat Office

<- Zgłoś swój udział w Kongresie