Jestem założycielem firmy HUB FOOD DEVELOPMENT, technologiem żywności oraz pasjonatem nowych technologii przetwórstwa żywności.
Zajmuję się rozwiązywaniem wyzwań technologicznych, jakościowych, kosztowych z wykorzystaniem technik analizy procesów produkcyjnych.
Doświadczenie zawodowe i życiowe zdobywałem w największych korporacjach, średnich i małych firmach.
Teraz jest czas aby dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem i tworzyć co raz to bardziej doskonałe produkty.
Tematyka / Plan spotkania:
1. Prezentacja technik rozwiązywania problemów: rybia ość, mapowanie procesów (15 min).
2. Podział na 2 grupy robocze i wybór produktu wskazane przez uczestników (5 minut).
3. Praca warsztatowa (30 minut).
4. Omówienie, wnioski, podsumowanie (10 minut).
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
1. Technolodzy.
2. Pracownicy Działu Jakości.
3. Dyrektor / Kierownik produkcji.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
1. Wydłużenie terminu przydatności wpływa na zwiększenie wielkości dziennych partii produkcyjnych, co bezpośrednio przekłada się na koszty wytwarzania produktu i eliminację strat produkcyjnych.
2. Poprzez zbudowanie większych stanów magazynowych zakład może uczestniczyć w akcjach promocyjnych sieci handlowych bez inwestowania w rozbudowę mocy produkcyjnych.
3. Możliwości rozwoju rynku sprzedaży na nowych rynkach exportowych.
Tematyka / Plan spotkania:
1. Prezentacja technik rozwiązywania problemów: rybia ość, mapowanie procesów (15 min).
2. Podział na 2 grupy robocze i wybór produktu wskazane przez uczestników (5 minut).
3. Praca warsztatowa (30 minut).
4. Omówienie, wnioski, podsumowanie (10 minut).
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
1. Technolodzy.
2. Pracownicy Działu Jakości.
3. Dyrektor / Kierownik produkcji.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
1. Wydłużenie terminu przydatności wpływa na zwiększenie wielkości dziennych partii produkcyjnych, co bezpośrednio przekłada się na koszty wytwarzania produktu i eliminację strat produkcyjnych.
2. Poprzez zbudowanie większych stanów magazynowych zakład może uczestniczyć w akcjach promocyjnych sieci handlowych bez inwestowania w rozbudowę mocy produkcyjnych.
3. Możliwości rozwoju rynku sprzedaży na nowych rynkach exportowych.