Poniżej znajduje się lista wszystkich prelekcji. Kliknij na poniższe przyciski, aby ukryć kategorie i pomieszczenia z prelekcjami, które Cię nie interesują.
UWAGA!!! Rejestracja na Speed Meating tylko dla Osób reprezentujących Zakłady przetwórcze, rzeźnie, sieci handlowe itp. (Nie dla przedstawicieli sponsorów).
Speed Meating - Business Speed Networking® to forma wydarzenia biznesowego, podczas którego uczestnicy mają okazję nawiązać wiele kontaktów w krótkim czasie. Format ten jest inspirowany koncepcją szybkich randek (speed dating), ale zamiast potencjalnych partnerów życiowych, uczestnicy szukają nowych relacji zawodowych i biznesowych.
Jak to działa?
Korzyści:
Jak się przygotować:
UWAGA! Dla zapewnienia prawidłowego, płynnego i dynamicznego przebiegu wydarzenia, wykorzystujemy zaawansowany system generowania dopasowań miejsc przy stolikach, połączony z dedykowanym narzędziem informatycznym ułatwiającym uczestnikom odnalezienie właściwego stolika w każdej rotacji.
UWAGA!!! Rejestracja na Speed Meating tylko dla Osób reprezentujących Zakłady przetwórcze, rzeźnie, sieci handlowe itp. (Nie dla przedstawicieli sponsorów).
UWAGA!!! Rejestracja na Speed Meating tylko dla Osób reprezentujących Zakłady przetwórcze, rzeźnie, sieci handlowe itp. (Nie dla przedstawicieli sponsorów).
Speed Meating - Business Speed Networking® to forma wydarzenia biznesowego, podczas którego uczestnicy mają okazję nawiązać wiele kontaktów w krótkim czasie. Format ten jest inspirowany koncepcją szybkich randek (speed dating), ale zamiast potencjalnych partnerów życiowych, uczestnicy szukają nowych relacji zawodowych i biznesowych.
Jak to działa?
Korzyści:
Jak się przygotować:
UWAGA! Dla zapewnienia prawidłowego, płynnego i dynamicznego przebiegu wydarzenia, wykorzystujemy zaawansowany system generowania dopasowań miejsc przy stolikach, połączony z dedykowanym narzędziem informatycznym ułatwiającym uczestnikom odnalezienie właściwego stolika w każdej rotacji.
UWAGA!!! Rejestracja na Speed Meating tylko dla Osób reprezentujących Zakłady przetwórcze, rzeźnie, sieci handlowe itp. (Nie dla przedstawicieli sponsorów).
Zapraszamy na aż dwa wyjątkowe Spotkania z Inspirującymi Autorytetami - wydarzenia, które odbędą sie podczas Kongresu MEATing 2025, wydarzenia, które otwierają drzwi do świata wiedzy, inspiracji i nowych możliwości. To niepowtarzalna okazja, by zanurzyć się w atmosferze rozwoju osobistego i zawodowego, czerpiąc z doświadczeń osób, które osiągnęły sukces w swoich dziedzinach.
Dlaczego warto wziąć udział?
Dla kogo jest to wydarzenie?
Jak zbudować wartość swojej firmy – właścicielskiej i rodzinnej.
Zagadnienia programowe:
• Drzewo decyzyjne właściciela firmy
• Elementy budujące wartość firmy - proces
• Poziomy dojrzałości procesowej
Korzyści z przejścia całego procesu:
• Ułatwia dalszy rozwój: finansowanie dłużne, bankowe, dokapitalizowanie
• Podnosi firmę na wyższy poziom profesjonalizmu i zorganizowania
• Właściciele stają się przygotowani na niespodziewane sytuacje, wymagające szybkiej sukcesji, pozyskiwanie inwestora albo sprzedaży całości
• Istotnie zmniejsza stres i ryzyka dalszego prowadzenia firmy
Spotkanie poprowadzi Pan Waldemar Skorupka - Prezes Inwenta, Doradca Strategiczny, Sparingpartner Zarządów
Inwenta to firma świadcząca usługi interim management oraz doradztwo HR. Wspieramy naszych Klientów w następujących obszarach:
• interim management – największa baza interim managerów w Polsce
• zaawansowane doradztwo HR
• projekty planowania sukcesji, oceny kompetencji i potencjału pracowników
• badania zaangażowania i kultury organizacyjnej
• programy rozwojowe, szkoleniowe, mentorigowe i coachingowe
• raportowanie ESG
Warsztaty poświęcone analizie i praktycznemu podejściu do obliczania emisji w Zakresie 1. i 2. śladu węglowego organizacji.
Omówimy kluczowe źródła emisji, metody zbierania danych oraz sposoby wykorzystania wskaźników emisyjnych.
Przedstawimy przykładowy model kalkulacji oraz dobre praktyki w raportowaniu emisji pośrednich.
Zyskaj przewagę na rynku dzięki ekspertom od aromatów dymu wędzarniczego i naszym smacznym rozwiązaniom produktowym.
Poznaj rozwiązania smakowe, które spełniają wymogi regulacyjne i rynkowe.
Odkryj i spróbuj propozycje smakowe, odpowiadające na aktualne trendy i oczekiwania konsumentów.
W czasie warsztatów:
* Rozwiewamy wątpliwości wokół dymu
Część 1 - Zmiany w przepisach prawnych i ich wpływ na przemysł mięsny
Prezentacja specjalistyczna odbędzie się pierwszego dnia Kongresu, zgodnie z agendą. Na scenie swoją wiedzą podzieli się Melanie Behringer, ekspertka i naukowczyni z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży aromatów w dziedzinie prawa żywnościowego.
ZAGADNIENIA PROGRAMOWE:
- Trendy 2025 w przemyśle spożywczym zmieniające rzeczywistość Twojej firmy.
- Wpływ nestora – przykład właścicielski.
- W czym pomaga nestor w czym przeszkadza?
- Gdzie docisnąć, a gdzie odpuścić?
- Co buduje wartość firmy?
- Jak zapewnić ciągłość biznesu? – skuteczna sukcesja.
KORZYŚCI dla UCZESTNIKÓW:
- Dostosowanie swojej firmy do trendów światowych w przemyśle spożywczym.
- Podniesienie świadomości roli Nestora w rozwoju firmy.
- Koncentracja na wartościach firmy – by przekazać je następcom.
- Poznanie sposobów na skuteczną sukcesję.
- Przeprowadzenie diagnozy przygotowania Nestora oraz firmy do sukcesji.
ZAGADNIENIA PROGRAMOWE:
- Pracownik jako najcenniejszy zasób firmy – co jeśli się nie rozwija?
- Trendy rozwojowe 2025 +
- Jak szef wpływa na rozwój pracowników?
- Rozwojowe ABC – czyli jak skutecznie planować i utrzymywać motywację pracowników?
KORZYŚCI dla UCZESTNIKÓW:
- Poznanie wyzwań stojących przez firmami związanych z rozwojem pracowników.
- Wpływ przełożonego na budowanie organizacji uczącej się.
- Sprawdzenie praktycznych rozwiązań wpływających na utrzymanie motywacji w zespołach.
Warsztaty poświęcone analizie i praktycznemu podejściu do obliczania emisji w Zakresie 3. śladu węglowego organizacji.
Omówimy kluczowe źródła emisji, metody zbierania danych oraz sposoby wykorzystania wskaźników emisyjnych.
Przedstawimy przykładowy model kalkulacji oraz dobre praktyki w raportowaniu emisji pośrednich.
Zyskaj przewagę na rynku dzięki ekspertom od aromatów dymu wędzarniczego i naszym smacznym rozwiązaniom produktowym.
Poznaj rozwiązania smakowe, które spełniają wymogi regulacyjne i rynkowe.
Odkryj i spróbuj propozycje smakowe, odpowiadające na aktualne trendy i oczekiwania konsumentów.
W czasie warsztatów:
* Rozwiewamy wątpliwości wokół dymu
Część 1 - Zmiany w przepisach prawnych i ich wpływ na przemysł mięsny
Prezentacja specjalistyczna odbędzie się pierwszego dnia Kongresu, zgodnie z agendą. Na scenie swoją wiedzą podzieli się Melanie Behringer, ekspertka i naukowczyni z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży aromatów w dziedzinie prawa żywnościowego.
Zapraszamy na aż dwa wyjątkowe Spotkania z Inspirującymi Autorytetami - wydarzenia, które odbędą sie podczas Kongresu MEATing 2025, wydarzenia, które otwierają drzwi do świata wiedzy, inspiracji i nowych możliwości. To niepowtarzalna okazja, by zanurzyć się w atmosferze rozwoju osobistego i zawodowego, czerpiąc z doświadczeń osób, które osiągnęły sukces w swoich dziedzinach.
Dlaczego warto wziąć udział?
Dla kogo jest to wydarzenie?
Ceremonia wręczenia nagród w konkursach:
- “To mi smakuje! Eksperci rekomendują”,
- "MeatTech Innovators Challenge"
oraz w Plebiscycie “Lider Ekomodernizacji”.
DRESS CODE: Creative black tie
Brainstorm Rooms® to innowacyjna przestrzeń stworzona specjalnie dla uczestników Kongresu MEATing, mająca na celu stymulowanie kreatywności i współpracy. Uczestnicy mogą w niej swobodnie dzielić się pomysłami, doświadczeniami oraz wypracowywać nowe strategie biznesowe. Takie środowisko sprzyja powstawaniu innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na aktualne wyzwania rynku mięsnego.
Korzyści z korzystania z Brainstorm Rooms®:
Zasady funkcjonowania Brainstorm Rooms®:
Brainstorm Rooms® są wyposażone w niezbędne narzędzia wspierające proces twórczy. Sesje są moderowane przez doświadczonych facylitatorów, którzy dbają o efektywność i dynamikę spotkań.
Zagadnienia, nad którymi będą pracowali uczestnicy:
- nieszczelne opakowanie - przyczyny, sposoby eliminacji,
- pogorszenie zgrzewalności - przyczyny, sposoby eliminacji,
- problem z dobraniem parametrów zgrzewania dla mono materiałów.
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
- pracownicy działów technicznych zakładów przetwórstwa mięsa,
- pracownicy działów jakości zakładów przetwórstwa mięsa.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
- eliminacja przestojów produkcyjnych,
- eliminacja reklamacji jakościowych,
- obniżenie kosztów związanych z odpadami opakowaniowymi.
Na spotkanie zapraszają firmy:
PAK Sp. z o.o.
ULMA Packaging Polska Sp. z o.o.
Zagadnienia, nad którymi będą pracowali uczestnicy:
- Przyczyny zmiany wymagań dla Listeria monocytogenes w Rozporządzeniu (WE) 2073/2005.
- L.monocytogenes- wróg znany. Co producent wiedzieć powinien i co wie.
- Produkt „gotowy do spożycia”- określenie klucz.
- Trwałość L. monocytogenes w środowisku produkcji - luki w wiedzy.
- Biofilmy jedno-i wielogatunkowe- czynniki sprzyjające osadzaniu na powierzchni abiotycznej i biotycznej. Jak z nimi walczyć i jak zniechęcić Listerię do zasiedlania nisz w zakładzie produkcyjnym.
- Jak wykorzystać informacje zapisane drobnym druczkiem w Rozporządzeniu.
- Jakie są sposoby oceny przeżywalności L. monocytogenes w produkcie i jak interpretować wyniki badań.
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
- Pracownicy działów jakości.
- Technolodzy.
- Pracownicy laboratorium przyzakładowego.
- Szefowie grup sanityzacyjnych.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?
- Zrozumienie potrzeby zmiany w zakresie oznaczania obecności lub liczby L. monocytogenes.
- Wykorzystanie danych historycznych i właściwości fizyko-chemicznych produktu do oceny przeżywalności L. monocytogenes.
- Zapoznanie się z drogami kontaminacji i możliwościami adaptacji bakterii w zakładzie produkcyjnym.
- Zaznajomienie się z metodyką badań kwalifikujących produkt do oceny obecności lub liczby w całym okresie przydatności do spożycia.
- Interpretacja wyników badań w odniesieniu do konkretnego produktu lub grupy produktów.
Tematyka / Plan spotkania:
1. Prezentacja technik rozwiązywania problemów: rybia ość, mapowanie procesów (15 min).
2. Podział na 2 grupy robocze i wybór produktu wskazane przez uczestników (5 minut).
3. Praca warsztatowa (30 minut).
4. Omówienie, wnioski, podsumowanie (10 minut).
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
1. Technolodzy.
2. Pracownicy Działu Jakości.
3. Dyrektor / Kierownik produkcji.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
1. Wydłużenie terminu przydatności wpływa na zwiększenie wielkości dziennych partii produkcyjnych, co bezpośrednio przekłada się na koszty wytwarzania produktu i eliminację strat produkcyjnych.
2. Poprzez zbudowanie większych stanów magazynowych zakład może uczestniczyć w akcjach promocyjnych sieci handlowych bez inwestowania w rozbudowę mocy produkcyjnych.
3. Możliwości rozwoju rynku sprzedaży na nowych rynkach exportowych.
Tematyka / Plan spotkania:
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
Zagadnienia, nad którymi będą pracowali uczestnicy:
- nieszczelne opakowanie - przyczyny, sposoby eliminacji,
- pogorszenie zgrzewalności - przyczyny, sposoby eliminacji,
- problem z dobraniem parametrów zgrzewania dla mono materiałów.
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
- pracownicy działów technicznych zakładów przetwórstwa mięsa,
- pracownicy działów jakości zakładów przetwórstwa mięsa.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
- eliminacja przestojów produkcyjnych,
- eliminacja reklamacji jakościowych,
- obniżenie kosztów związanych z odpadami opakowaniowymi.
Na spotkanie zapraszają firmy:
PAK Sp. z o.o.
ULMA Packaging Polska Sp. z o.o.
Zagadnienia, nad którymi będą pracowali uczestnicy:
- Przyczyny zmiany wymagań dla Listeria monocytogenes w Rozporządzeniu (WE) 2073/2005.
- L.monocytogenes- wróg znany. Co producent wiedzieć powinien i co wie.
- Produkt „gotowy do spożycia”- określenie klucz.
- Trwałość L. monocytogenes w środowisku produkcji - luki w wiedzy.
- Biofilmy jedno-i wielogatunkowe- czynniki sprzyjające osadzaniu na powierzchni abiotycznej i biotycznej. Jak z nimi walczyć i jak zniechęcić Listerię do zasiedlania nisz w zakładzie produkcyjnym.
- Jak wykorzystać informacje zapisane drobnym druczkiem w Rozporządzeniu.
- Jakie są sposoby oceny przeżywalności L. monocytogenes w produkcie i jak interpretować wyniki badań.
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
- Pracownicy działów jakości.
- Technolodzy.
- Pracownicy laboratorium przyzakładowego.
- Szefowie grup sanityzacyjnych.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?
- Zrozumienie potrzeby zmiany w zakresie oznaczania obecności lub liczby L. monocytogenes.
- Wykorzystanie danych historycznych i właściwości fizyko-chemicznych produktu do oceny przeżywalności L. monocytogenes.
- Zapoznanie się z drogami kontaminacji i możliwościami adaptacji bakterii w zakładzie produkcyjnym.
- Zaznajomienie się z metodyką badań kwalifikujących produkt do oceny obecności lub liczby w całym okresie przydatności do spożycia.
- Interpretacja wyników badań w odniesieniu do konkretnego produktu lub grupy produktów.
Tematyka / Plan spotkania:
1. Prezentacja technik rozwiązywania problemów: rybia ość, mapowanie procesów (15 min).
2. Podział na 2 grupy robocze i wybór produktu wskazane przez uczestników (5 minut).
3. Praca warsztatowa (30 minut).
4. Omówienie, wnioski, podsumowanie (10 minut).
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
1. Technolodzy.
2. Pracownicy Działu Jakości.
3. Dyrektor / Kierownik produkcji.
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
1. Wydłużenie terminu przydatności wpływa na zwiększenie wielkości dziennych partii produkcyjnych, co bezpośrednio przekłada się na koszty wytwarzania produktu i eliminację strat produkcyjnych.
2. Poprzez zbudowanie większych stanów magazynowych zakład może uczestniczyć w akcjach promocyjnych sieci handlowych bez inwestowania w rozbudowę mocy produkcyjnych.
3. Możliwości rozwoju rynku sprzedaży na nowych rynkach exportowych.
Tematyka / Plan spotkania:
Dla kogo (jakie osoby / działy z zakładu przetwórczego powinny uczestniczyć)?:
Korzyści (dla uczestników) z uczestnictwa / jaki problem w firmie zostanie rozwiązany?:
MODERATORKA DEBATY: Marta Wrembel
Grzegorz Mech, Business Development Manager, YouGov CP Poland