Waldemar Skorupka jest związany z branżą mięsną i handlową od ponad 25 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, w zarządzaniu dużymi zespołami i rozwijaniu silnych przedsiębiorstw produkcyjnych. Obecnie pełni rolę doradcy strategicznego, realizując duże projekty strategiczne i rozwojowe. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, które skupiają się na wzroście wartości firm w oparciu o wizje założycieli, wartości, cele i trendy rynkowe.
Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managerów,
Certyfikowany Interim Manager,
Członek Rady Instytutu Humanites,
Mentor w Mentors 4 Starters,
Certyfikowany Mediator
Jego motto „miękko do ludzi - twardo do problemów” odzwierciedla przekonanie, że klucz do sukcesu tkwi w umiejętności budowania relacji interpersonalnych, efektywnej komunikacji oraz strategicznym planowaniu i precyzyjnej egzekucji.
Jako prezes Inwenta skutecznie wspiera firmy w odnoszeniu sukcesów na konkurencyjnych rynkach.
Większość z nas przygotowała swoje firmy na świat, który już nie istnieje.
A nowy – na krawędzi globalnych napięć, z rosnącą presją kosztową, brakiem ludzi, niestabilnym rynkiem i nieoczekiwanymi zmianami przepisów – wymaga niemal ciągłego dostosowania. Zmiany podejścia. Czasem: odwagi, by coś zakończyć. Czasem: pokory, by zacząć od nowa.
Waldemar Skorupka – Prezes INWENTA, praktyk transformacji firm z 25-letnim doświadczeniem – zaprasza na pełną konkretów i refleksji sesję o tym:
Będzie o trendach – ale tych, które już nas dotykają: kosztach, presji, zmianach pokoleniowych i demograficznych.
I jeszcze bardziej o decyzjach, których nie warto dłużej odkładać.
Zatrzymaj się na chwilę. To będzie cenne 40 minut.
ZAGADNIENIA PROGRAMOWE:
- Trendy 2025 w przemyśle spożywczym zmieniające rzeczywistość Twojej firmy.
- Wpływ nestora – przykład właścicielski.
- W czym pomaga nestor w czym przeszkadza?
- Gdzie docisnąć, a gdzie odpuścić?
- Co buduje wartość firmy?
- Jak zapewnić ciągłość biznesu? – skuteczna sukcesja.
KORZYŚCI dla UCZESTNIKÓW:
- Dostosowanie swojej firmy do trendów światowych w przemyśle spożywczym.
- Podniesienie świadomości roli Nestora w rozwoju firmy.
- Koncentracja na wartościach firmy – by przekazać je następcom.
- Poznanie sposobów na skuteczną sukcesję.
- Przeprowadzenie diagnozy przygotowania Nestora oraz firmy do sukcesji.